Pagina's

maandag 17 oktober 2016

3 keer Kerst: PTI - Winter Woods



Wat een prima weekend hebben we weer achter de rug! Zaterdag alle klusjes gedaan zodat ik zondag de hele dag heerlijk kon knutselen terwijl manlief vrolijk onze appeloogst van dit jaar omzette in potjes heerlijke appelgelei! Ondertussen deed het zonnetje goed zijn best en had ik hier vanuit mijn werkkamertje een prachtig uitzicht op alle herfstkleuren. Een prima dagje dus voor weer drie kaartjes uit mijn '3 keer Kerst' serie. Deze keer met de stempel Winter Woods van Papertrey Ink. 




Het is een set waarbij de vogeltjes uit layers bestaan waardoor je ze in twee kleuren kunt stempelen. Ik heb mijn Misti hiervoor gebruikt en ben begonnen met het stempelen van een aantal vogeltjes in de kleuren van het papier wat ik wilde gebruiken. Daarna was het alleen nog maar een beetje schuiven en 'vogelen' om een paar kaarten te maken... eitje! ;-)


Stempels: Winter Woods, Spruce & sprigs, Holiday Photo finnishers - PTI
Inkt: Garden Green, Basic Black, Delightful Dijon - SU!
Stanzen: Stitched rectangles - SSS, Winter woods, Spruce & sprigs, Holiday Photo finnishers - PTI
Papier: Whisper white, Cherry Cobler, Warmth & Cheer - SU!
Verder:  Crystal drops Ruby slippers - Nuvo



Stempels: Winter Woods, Holiday Photo finnishers - PTI
Inkt: Garden Green, Pear Pizzaz, Dightful Dijon, Basic Black - SU!
Stanzen: Stitched rectangles - SSS, Winter woods, Holiday Photo finnishers - PTI
Papier: Whisper white, Cherry Cobler, Warmth & Cheer - SU!

Verder:  Crystal drops Bottle green - Nuvo

(Hebben jullie mijn nieuwe verslaving ontdekt?? Crystal drops van Nuvo! Vind ze echt geweldig, moest me echt inhouden niet mijn hele kaart te vullen met deze leuke 'pareltjes')


Stempels: Spruce & sprigs, Winter Woods - PTI, Lots of snowflakes - SSS
Inkt: Garden Green, Cherry cobler, Basic Black - SU! Manatee - Lawn Fawn
Stanzen:Tag sale quilted die , Winter woods, Spruce & sprigs - PTI
Papier: Whisper white, Cherry Cobler, Warmth & Cheer - SU!

Verder:  Twine - SU!, houten hartje uit voorraad. 

Zojuist onze Bram naar het vliegveld gebracht. Hij gaat een week met school naar Portugal. Vind het nu al stil in huis zonder mijn oudste.. 

Groetjes! En bedankt voor je bezoekje weer,

Nicole

Challenge: Merry Monday: Plaid


23 opmerkingen:

Rhodé zei

Mooie kaartjes, Nicole! En gefeliciteerd met je prijs bij DCL!

Marjan zei

Nogmaals van harte met je eerste plaats! Deze kaartjes zijn ook te gek met die leuke vogeltjes. Weer eens wat anders voor kerst. En mooi strak zijn ze!

Je@net zei

Klinkt inderdaad als een erg gezellig en productief weekend, Nicole.
Je kaartjes zijn super gaaf geworden, joh. Vind ze alle drie erg mooi. En twee ervan kunnen zo mee doen bij Merry Monday waar het thema 'Plaid' is!

Nicole Parmentier zei

Bedankt voor de tip Jeanet, ik heb hem meteen gelinkt!

Margot zei

Mooi! Het gele vogeltje is mijn favoriet!

!neke zei

De gele springt er voor mij helemaal uit !!!!

Ellen zei

Heerlijk zo'n weekend waarin je een hele dag de tijd hebt om te freubelen. Zeker als je man die dag voor de appeltjes zorgt ;) De vogeltjes zijn prachtig! Echt gaaf dat je ze in twee kleuren moet stempelen, mooi effect. Drie gave kerstkaartjes als resultaat.

Stella zei

Wat een beauties! Prachtig ontwerp en die volgels van PTI vind ik tóp! Weer eens wat anders dan een kerstboom. Wow!

Mariken zei

Eitje, zegt ze dan...ging dat maar zo...Je kaartjes zijn weer prachtig, wat zijn die vogeltjes gaaf zeg! Ik ben er weg van!

GerJanne zei

Tsjonge wat een leuke serie kaartjes met de vogeltjes. Heel mooi van kleur ook. Ik moet me nog eens verdiepen in de misti, want ik heb geen idee waarom het zo handig is in jouw geval. You tube maar eens raadplegen.
Dank je voor je reactie op mijn vliegtuig kaart! Leuk om te lezen van je oud-oudoom.
Je weekend klinkt heerlijk! Hier ook een top weekend gehad.
Groetjes,
GerJanne

Bonnie zei

Three awesome Christmas cards, Nicole! Love those birds! Thanks for sharing with us at Merry Monday!

Danielle zei

Prachtige serie kerstkaartjes Nicole, erg leuk gedaan!

lostinpaper zei

Absolutely wonderful Nicole, love love those birds and as usual your colour choices are perfect!

Karen Davis zei

A gorgeous set of cards! The birds are so perfect with the plaid.

Gerrina zei

Drie heel mooie kaarten! Mooi hoe je elke vogel in een eigen sfeer neerzet! Groetjes, Gerrina

Gerdine zei

Prachtige serie weer!

Sarah Fleming zei

I love your cards!

Jan Clothier zei

Really lovely! My favourite is the dijon tartan and pear pizzazz one.

Colien zei

Hele mooie kerstkaarten, love them! En proficiat met je gewonnen liftkaart, tof!
grtz.Colien

Notes by Nina zei

Beautiful set of cards, Thank you for joining us for Merry Monday.

Deborah Frings zei

I think these cards are all just gorgeous. The multi-step birds are really pretty!

Kathy Schweinfurth zei

Wow - each card is prettier than the other!! Fabulous plaid paper and layouts! Thanks so much for playing with us this week at Merry Monday :)

Susan Lankford zei

Love your plaids...beautiful cards!